lindilus.blogg.se

Blåbär..alltid blåbär!

Kategori: Gymnasietiden

Jahapp, idag har det varit livat i byxorna. Nämen kanske inte... saken är den att det har vart feting bra väder. Solade ganska mkt så att huden kmr se 75 år äldre ut när jag är 40.

Dissade sedan mina 2 söta gosedjursvänner för att vara med Tin och Jenzoor som skulle plocka bär. Jag är dock ingen bärplockare.
Vi startade off med lite bänkpress. Biffar som vi är tog vi minst 180 kg...NOT! Åt lite blåbärspaj istället och studsade lite volts. Det va år & dar sen, slog i pannan minst 15 ggr och bröt 3 ben och 5 kotor.

Niuuu är det dags att skriva en liten packlista.. kanske tillome tar fram resväskan och stirrar på den några timmar innan jag går och lägger mig. Mor har införskaffat en ny väska eftersom min förra var så minimal att inte ens måsarna ville ha den. Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: