lindilus.blogg.se

Bye to you, hello to proviant!

Kategori: Gymnasietiden

Sista dagen hemma i Svedala på en hel vecka. Imorn är det Gran Canaria som gäller, ända till den 25:e. Nu (när jag skriver alltså) är det 15 tim, 8 min och 16 sek kvar tills flyget avgår. Så ni som är kvar här hemma får väl läsa gamla inlägg eller trösta er med att tänka på mig lr så..eeeller inte. Idag var vi då i Farsta IGEN och skulle köpa lite saker. Vi köpte inte nåt förutom mat till resan. Lite nudlar och sånt som kan vara bra att stoppa i avloppet. Cas och jag såg ett så vackert barn på T-banan. Han kmr bli precis lika jobbig som oss när han blir stor. Det gillas.. hans ögon var oxå mkt lövel. Fin liten pojke helt enkelt!

Tin åker till Grekland (med Jensi) imorn och kmr hem samma dag som oss.. jag får önska dig en angenäm resa min söta systeriii.
Aaaaaaaaaah, höll nästan på att glömma! Asså McDonalds is the shit.. nu är det 3:e gången jag hör McFly där. Cas och jag satt och åt..helt plötsligt blir båda tysta och lägger bort burgarna i slow motion: The ballad of Paul K... EXTREMT VACKERT!

Har packat färdigt allt nu, det blev ca 11 kg. Nästan som hela min kroppsvikt lixom. Nu ska jag bara duscha bort barnbajset från mina tår och stoppa lite korv och jordäpplen i käften. Sen är det off to Skinny där vi ska tillbringa en het kärleksnatt. Haha not! Kmr antagligen sitta som feta kloakpaddor framför tv:n tills vi somnar. Men så ska livet vara för snortare som oss. Löv you gubbs!


People marching to the drums everybody\'s having fun to the sound of love... och pappa kliver in genom dörren som en ståtlig grekisk gud... Who is your lover? I couldn\'t tell...
 
 
 
Kommentarer:

 Ha det så kul på Granis! :D Hoppas du inte blir brun nu. xP (snälla ingen sol) haha...skoja! ska gå och handla nu. :) puss och kram 
Skrivet av Ho-Man den 17 juli, 2007 kl. 17:06 #
 

 nu jäklars! papazejtos all over the place likzåm bah. Sa han gordo? :O me löv u 
Skrivet av cäsilby den 17 juli, 2007 kl. 19:08 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: