lindilus.blogg.se

Casorini

Kategori: Gymnasietiden

Grattis Annie-kusin som fyller stora-damen idag. Grattis grattis!!

Oi..that\'s mental! Låg och läste till 4 igår...va ganska rädd om jag ska vara ärlig. Älskar att min favvoponke Ronny-Boy is getting some love though.

Va utanför dörren idag och käkade lite hallon.. satt fint! Fick inte överhängande dengufeber lr femte gradens hudbölder av att gå ut i friska luften heller. Det kunde man ju ha trott. Har skrivit in hallonen i min dagboksides...har 863 kvar to go.

Ska åka and grab som bites for dinner med Casorini, love of my life, later. Pratar med henne i telefon nu.. vackrare röst får man leta efter. Hennes ljuva stämma smäktar mig!

Har inte slutat lyssna på bästaste danslåten än.. humöret blir ju så löv när man hör den. Ska se om det funkar att plutta in den på bloggen en gång till. Vill ha den här. Är det så svårt att fatta?? Men nu måste jag pissa mig innan vi tar sista drinken.

Adjö alla tittare.. särskilt mamma och moster Kristina. Hahaha! Och nej, jag har inte fått nåt mer sms från dom där jävlarna. Tjosan!
 
 
Kommentarer:

 ;( 
Skrivet av Ulrika Henriksson den 31 juli, 2007 kl. 07:00 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: