lindilus.blogg.se

Grön korv...allt är grönt!

Kategori: Gymnasietiden

Nu är det grönt.. älska grönt! Rosa är oxå underbart, men grönt är ju grönt lixom!

Igår jobbade jag hos Tin. Rev sönder en & annan bussremsa, men annars gick det rätt bra. - Euu varför är korven grön??

Efter Pressis mötte jag Skinny och vi åkte till Homis och Marcus. Vi kollade på Night at the museum. This time hörde vi McFly under eftertexten. Friday Night in my heart! Gick ut och kastade lite boll i en korg oxå. Jag och Skinny ägde förstås "basketproffset" Ho-Man. :lol: We lagade även en sallad till Homis matlåda. Han tyckte tydligen att den va god, men man vet ju aldrig! Irriterande med en matsked tonfisk tycker jag. Haha, livet är för roligt. Ännu en gång fick vi gå upp very tidigt för att någon skulle iväg och städa toaletter.


Denna gång såg jag inga sniglar, men en liten liten minigroda som hoppade upp i min hand. Jag tog såklart en bild på den så ingen behöver böla ihjäl sig för att den missade ögonblicket!

Efter att ha sovit lite i en säng full med möglig smutstvätt kollade jag på Chocolat. Vacker film och en vacker Johnny Depp. Tänkte kolla på Step Up först, men jag lyckades stå emot. Ungefär som en ek i höststormen. Och där fick vi in lite poesi oxå. Det är ju för bra för att vara sant!

Nu ska jag piffa mitt rum.. tvätta lite kläder och diverse inför resan!. Skrev ut biljetterna nyss btw..jag längtar sååå mkt! Och Marcus den jäveln åker till Alicante inatt.. han borde få en pandaröv i nyllet lite oftare. Sen måste jag ju säga grattis till Manne som fyller 18 idag. GRATTIS GRATTIS!
 
 
 
Kommentarer:

 Ni ägde inte alls mig på basket. :P Det var mörkt och det var därför jag missade bara. Men tack för salladen! Den var underbar! :) 
Skrivet av Ho-Man den 12 juli, 2007 kl. 17:15 #
 

 Aså, det är dietkorv!!! OCH DET FINNS ANDRA MJÖLK OXÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Skrivet av Hallonnäsa! den 12 juli, 2007 kl. 18:57 #
 

 Ni e söta! :D 
Skrivet av Linda den 12 juli, 2007 kl. 19:03 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: