lindilus.blogg.se

Hemma.... tyvärr!

Kategori: Gymnasietiden

Inte lukta usch, lukta hej!
Tillbax vid fucking datorn igen. Helt jävla med bäst resa.. hade så kul att jag får ont i hjärtat av att va tillbax här i tråklandet. Jag säger bara every night! Kasbah, Status och smirre for life. Det enda bra är maten här och MINIMJÖLK..fan va jag älskar det. Älskar dock Grancis mer.. Buganvilla is the shit. Det ska va hårt! Jag kmr med mer ingående info senare.. från resedagboken som det kladdats frenetiskt i.

Palla tanken på Kasbah.. Att hot stepah Ives är där och shake:ar loss som en grobian. Det är bara så nej Bob! Jag och mina bästis-vänner äger så stenhårt... det här var bland det roligaste ever. När är nästa lov frågetecken
 
 
 
Kommentarer:

 välkommen tillbaka, din pepparkaka! 
Skrivet av Ho-Man den 25 juli, 2007 kl. 23:34 #
 

 Tnx Homis fina lilla vän! 
Skrivet av Linda den 25 juli, 2007 kl. 23:49 #
 

 Åh Bob! jag vill inte vara hemma!! 
Skrivet av Skin den 26 juli, 2007 kl. 17:03 #
 
 

 Och jag fick ett litet vykort! Avis? Ja jag med. Tacktack! 
Skrivet av Sannilu den 28 juli, 2007 kl. 19:42 #
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: