lindilus.blogg.se

Hemma

Kategori: Gymnasietiden

Time for some massive förklarande inlägg. Jag är nu back from Gotland. Åka med på träningsläger som tränare = Vara dagisfröken. Jag bodde själv i ett rum med 8 småtjejer som totalt inte alls lyssnar på vad man säger för det mesta. Ganska efter. Några av dem hade större problematiska besvär. Typ som att böla varje kväll eller att smälla i sig godis då man absolut inte fick. Jag höll på att krivera. Fett stolt att jag inte tog till våld!

Lite roligt hade vi såklart oxå, även fast hallarna och "vandrarhemmet" sög. En dag cyklade vi tandemcykel.. jag trampade på trampor som jag inte nådde och Stina satt bakom och trampade inte eftersom ena pedalen va mongo. Kul ändå att ha gjort det. En annan dag va vi på Bodaborg, typ som fångarna på fortet. Jag fick såklart ta hand om 4 små tjejer och gå runt med dom. Men kul ändå att ha gjort det oxå. Åkte vattenkana på Kneipbyn och tappade bikiniöverdelen där folk stod och fotade. Det va såååå kul...tur att inte Love såg. Sen kan jag oxå berätta att jag spelat brännboll med Jesus.

Det bästa på hela veckan va när jag utanför fönstret såg en stubbe som såg ut som en enorm kossa. Jag bröt ihop i världens största skrattanfall så tårarna sprutade. Skrattade i typ 10 min.
Missade dock Loves lilla skämt igår på färjan. Han gick och sa till informationen att Linda Genborg 12 år va borttappad. Sen ropade de ut det i högtalarna. Men jag hade hörlurar så jag hörde inte. Annica sa åt mig och gå dit för dom ropade efter mig.
- Hej, jag skulle gå hit.
- Jaha..Linda Genborg. Du är tydligen borttappad.
- Ok..nej jag är inte borttappad..not!

Fan va skönt det är att vara hemma!!!!


Orkar inte skriva mer.. ha en rolig natt!
 
 
 
 
Kommentarer:

 linda genborg 12 kom till reseptionen ÄHÄ ;D 
Skrivet av helajna den 09 juli, 2007 kl. 18:14 #
 

 Den där Love verkar vara en busunge. Jag tänkte skriva i min blogg men nån bloggud måste hata mig för precis när jag skulle skicka så försvann hela meddelandet = Screw my fucking blog. :) Ses på friday! 
Skrivet av sanna den 09 juli, 2007 kl. 19:05 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: