lindilus.blogg.se

JA, jag är HP-nörd

Kategori: Gymnasietiden

Lubbade nyss in genom dörren. Har vart och sett Harry Potter med Cas, Sännhoe och Skins. Längesen man såg Sänni, men hon såg ut som vanligt: som en grön vante utan garn. Dom andra 2 vill jag inte ens nämna, ni skulle få bölder i ögonen. Filmen var very much lövel. Dock skippades och ändrades ganska mkt grejjer som hade vart nice att ta med. Underbaraste filmerna though.. så vackra skådespelare. Alla som tycker att Ronny-boy är ful kan ju typ skaffa extra starka linser till sina cp-ögon. Han är så vacker! Och käkbenen på Mr Potter är inte helt ok.. ge mig lixom! Ingen behöver nämna att jag är feting nörd..jag är redan väldigt medveten.


Förut idag va jag hemma hos Tin och vi gick och strosade i Fart-sta. Sprang hysteriskt runt som anfådda illrar för att hitta något att köpa. Jag råsnodde köpte en grå klänning/tunika och mysiga shorts och linne.. typ sovkläder egentligen, men vem orkar lägga näsan i blöt? Då kan det ju bli kladdigt. På väg hem, innan jag åt tortellini, mötte jag Homis i centrum. Han fick lite tranbärsjuice eftersom han är en så snäll och rar liten pojke. :cool:

Nä nu ska jag nog ta och kolla in Felicias dunderhonungs-blog innan jag gör ännu en tarmsköljning på min handledare Anna-Karin.
Anna-Karin, Anna-Karin, Anna-Karin!!
 
 
 
Kommentarer:

 Nu har jag fixat min tranbärsjuice. :P Har fått två små till en stor nu. Därför bör hon inte märka något. HAHA 
Skrivet av Ho-Man den 14 juli, 2007 kl. 13:48 #
 

 Knashög... hur gör du med plastremsan då?? Knashög! 
Skrivet av Linda den 14 juli, 2007 kl. 21:28 #
 

 hehe...det är bara att ta en från de nya och sätta den på den stora flaskan. Jag är fett P denna gång. HAHA..."p" :p 
Skrivet av Ho-Man den 14 juli, 2007 kl. 22:44 #
 

 Duktigt, värsta pysselstugan du har haft i helgen. Du kan ju börja sända ett hemmafixar-program snart! 
Skrivet av Linda den 14 juli, 2007 kl. 23:48 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: