lindilus.blogg.se

Mobil och en liten överkörd ekorre

Kategori: Gymnasietiden

Den här dagen borde vara gladare. Mamma och jag har vart i centrum och på lite andra ställen och fixat massa skit. Hämtade min skena till tänderna så att jag inte ska bita sönder dom på natten. Den va konstig. Fixade lite bakngrejjer, vilket jag hatar.

Men det som borde gjort den här dagen mkt gladare är att jag köpt en ny mobil. Den är asafin och jag gillar den feting mkt...äntligen slipper jag den gamla ärselhåls-fula gammel-mobilen. Ändå suger den här dagen! Jag klarar inte av att vara snäll mot min mor.. bråk typ 24. Jag vill åka utomlands nuuuu!

Vi måste fixa den där resan hörni.. vi får träffas nån dag och ordna det hela.


Lövar iaf min nya mobil... måste bara fixa lite saker till den. Ringsignaler, musik och lite sånt tjaffs. Jodå, den är vacker som en glänsande nykläckt skalbacke.


Röjd i röven... kuk!
 
 
 
 
Kommentarer:

 Jaha...har du köpt den där fula mobilen. :P nee...skoja, den var jättefin. :) 
Skrivet av Ho-Man den 09 juli, 2007 kl. 20:30 #
 

 ångest ångest... JENCA MÅSTE FÅ VÅRD.. ahhahhahahahah.... 
Skrivet av Hallonnäsa! den 10 juli, 2007 kl. 00:21 #
 

 JAHA GRATTTTTTTIIISSS ska man väl säga?! jag vill oxå ¨åka t kanarieöarna.....;(((( JAG E AVIS O SUR JUST NUUUUUU 
Skrivet av Alina den 10 juli, 2007 kl. 00:23 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: