lindilus.blogg.se

Panda...ett bra ord

Kategori: Gymnasietiden

Orka att bloggen cp:ar sig... massa skit som inte funkar! Jag får 500 raptus i rad. Men jaja.. nu kunde jag ju logga in iaf. Grattis till er!

Inte mkt har hänt idag.. jag har börjat packa lite, men jag vet inte vad jag ska ta med mig även fast jag gjort en asfin liten lista. Badankan och kylskåpsmagneterna är såklart med!

Har pysslat som en liten myra simmandes i diskmedel.. har gjort en liten adressbok som ju är hur bra som helst att ha. Ni kmr säkert tycka att jag e sååå onödig när ni ser den, men jag hade kuktråkigt så jag drog fram saxen och limmet och stylade om mitt eget hår. Och där kom vi way off the ämne, men alla fattar säkert.

Kom oxå på tanken att vi borde göra en resedagbok.. så kan jag få äran att göra en till bok som vi kan kleta ner med våra innersta tankar och känslor..NOT! Ni 2 grodlårs-smaskare får väl säga vad ni tycker om det hela imorn... om vi fortfarande skulle åka och shoppsi då!

Skit i det.. livet är en pandamamma!
 
 
 
Kommentarer:

 Tycker det låter asafint!! skulle inte vi handla på tisdag?? Lindilus är ett vackert ord 
Skrivet av Skin den 15 juli, 2007 kl. 21:27 #
 

 Jo maten väl?? Imorn skulle vi väl kanske till farsta?? Skit samma.. livet är en pandamamma! 
Skrivet av Linda den 15 juli, 2007 kl. 21:33 #
 

 Jaha, jag förstår.. det kan vi göra! ring om vi ska åka. Ska till stan im dock och försöka hitta min bikini, men det blir nog senare. du kan va pandamamma, din pandamamma ;) 
Skrivet av Skin den 15 juli, 2007 kl. 22:30 #
 

 Mås skrås i ballefongket! Jag har resfeber.. är det normalt lr? 
Skrivet av Hallonnäsa! den 15 juli, 2007 kl. 23:21 #
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: