lindilus.blogg.se

Pictures <3

Kategori: Gymnasietiden

Hej i stugan! Tror jag börjar bli friskare nu, men mår fortfarande rätt heroinäckligt i halsen. - Lillebror, jag och pappa ska gå och köpa lite heroiiiin.
Cas my löver har skickat bilderna nu så jag lägger upp dom här utan further förklaringar. - Men titta, där är ju lillebror... med en koompis!
Vi tycker iaf att bilderna är vackra. Vackraste vänner på alla foton.. särskilt på det med kylskåpet. Så gott, så gott, så gott.
LUKTA HEJ! Saknar det som fan, men största deppet har gått över nu.
- Och det är skönt! Hahaha!!

Nu har dock ny ångest kommit över mig...DET ÄR ALLRA SISTA BOKEN! Separationsångest X 500 miljoner. Man vill nästan inte läsa för att det inte ska ta slut. Yet..I have to get through it. Mobboffer man är.. jag gillar det.

Skins är on the way to Strömsta..lr hon kanske är där nu. Hon skickade ett sms och sa att hon åkte genom Säffle.. fan vilken lyckocheese hon är. Casorini..när ska vi åka till Säffle??? Ett av mina mål i livet (seriös på riktigt) tillsammans med att åka så nära Nackamasterna det går. Dream coming true lixom..hihi!

Nä, nu lägger jag upp bilderna då. För dom som är intresserade kan jag visa a lot more, men det får vi ta då påsken kommer. Smaklig måltid! Cas & Skin for life! <3
 
(bilderna försvann på passagenbloggen, men finns på fejsbuck)
Lite bilder från rummet och balkongen. Vissa rätt osmakliga, men vi duschade iaf.


Ni ser själva..behövs inga förklaringar direkt. Bara den kanske att vi äger poolen. :D


Kasbah fo life.. älska dessa ställen. Loads of fun..I ain\'t got no money. Står Cas vid en strippstång?? Japp!
 
 
 
 
 
 
Kommentarer:

 ni måste ha haft en oförglömlig resa när man tittar på bilderna. ^^ 
Skrivet av Ho-Man den 29 juli, 2007 kl. 00:47 #
 

 Aaaa verkligen :P 
Skrivet av Linda den 29 juli, 2007 kl. 00:59 #
 

 wiiiiiiiie så lövle! + läste precis ut boken = can i share my feelings and thoughts with you eller har du hela skiten kvar? 
Skrivet av cäääz den 29 juli, 2007 kl. 20:51 #
 

 Jag har en del kvar.. meddelar när jag är färdig. Vill inte bli färdig, fan va lärrigt. XD 
Skrivet av Linda den 29 juli, 2007 kl. 21:53 #
 

 japps fan va kul att ni hade najs därborta, du är ju brun som en bajskorv!! 
Skrivet av Alina den 29 juli, 2007 kl. 23:13 #
 

 Hihiiiiii Alina.. vackra människa! Det är en del insmetande av bajs ja :D 
Skrivet av Linda den 29 juli, 2007 kl. 23:33 #
 

 linds, skicka alla dina bilder till min mejlis senaris. me want them! 
Skrivet av cäääz den 30 juli, 2007 kl. 03:14 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: