lindilus.blogg.se

Sämst!

Kategori: Gymnasietiden

Jag är lessen, jag är sjuk, vill inte vara här. Jag mår allmänt piss. Den där jävla mobilgrejjen håller fortfarande på att dra pengar från mitt kontantkort. Mamma håller på och försöker fixa..fett jobbigt, jag spyr gallla. Pappa är bara fett sur och säger att jag betalar bensinen till nåns BMW. Har så jävla cp-ont i halsen.. knulla panda!

Ives har skickat sms..längtar bara tillbax ännu mer. Tog ut tvätten ur maskinen och det luktade Rome Coke, suck! Ska skriva resedagboken sen när Cas skickat bilderna..det blir roligare då.

Orka att dom sitter därute och diskuterar om mig och mina problem fett högt.. jag sitter här!!! Pallar inte med detta hus...

Ska läsa lite Deathly Hallows nu, men det lär ju inte gå nå bra när dom sitter och skriker. Orka att dom bråkar över det där.. som att pappa fattar nåt lixom. Dum i huvet.. orka va sur på mamma oxå.

Nä nu går jag härifrån.. går och sätter mig på bryggan lr nåt.
KNULL!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: