lindilus.blogg.se

Trött som en panda

Kategori: Gymnasietiden

Resan är fixad!! Jag, Cas och Skinny ska åka till Gran Canaria 18-25 juli. Roligt roligt som en ask med bacon!

Igår iaf va Skinny och jag med Marcus och Homis. Fett längesen vi träffades. Det va kul att se er små knoddar! Kul att få mobbas lite igen.. för BSB-skivan och diverse. Kollade på den underbara filmen Spaceballs och Homis fick fina naglar både på händer och fötter. Matchar busskortsfodralet.
Sen skulle vi sova.. det va roligast av allt. Jag och Marcus låg i en liten ful och knarrande tältsäng. Helt ortroligt va den gjorde mig på skratthumör. Synd om Ho-Man though som skulle upp och jobba så tidigt idag. Men jag tror han klarar sig nu när han använder mitt knep att tänka på ordet herpes.

Är så trött i ögonen efter en natt i den där sängen.. fotade en snigel med mobilen när jag gick från bussen. Bilden är såå fin.. jag bara älskar den. Men nu vill jag sova lite tror jag.. puss i brallorna.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: