lindilus.blogg.se

2 kr och bullar

Kategori: Gymnasietiden

Idag va det presssbyrån med Tin igen, Idag gick det rätt bra..förutom några små och större cp-grejjer. Råkade kasta ett mobilkvitto i papperskorgen..haha fan va kul! Fick oxå 1 kr i dricks (wooow) och hittade 1 kr. Så en påse bullar och 2 kr..haha det är för roligt! Ganska roligt oxå att jag hade två STORA gröna fläckar i baken på mina brallor... kom på nu va dom va ifrån Tin (som fnissade åt dom)..från de gröna sätena i båten. Hihiii!

Just nu retas jag med Homis, min nya hobby..mohaha! Kan ju inte hjälpa att det är så kul. Lyssnar oxå på en ny lövel låt.. It\'s love med Jill Scott. Eller asså... den är bättre när Tori Kelly sjunger, men aja orkar inte förklara. BTW så har jag "skrivpratat" med henne..mhm jaaa! Så kan det gå.

Nä nu ska jag ägna mig åt seriösa saker..som aktier och portionssparande,,haha!
 
 
 
 
Kommentarer:

 Griset korvar sig i spadet! Såg dig på vimmelsidan. mohahahha.. snajkt schyrran! 
Skrivet av Hallonnäsa! den 13 juni, 2007 kl. 13:43 #
 

 Jäflar va ni partajjar loss ser jag på Hooomisens blogg =o) you go girl!!!! 
Skrivet av Hallonnäsa! den 13 juni, 2007 kl. 21:12 #
 

 Haha..ja föffan.. och du kan ju hjälpa till om du vill if you know what I mean ;) 
Skrivet av Linda den 13 juni, 2007 kl. 22:34 #
 

 va menar diuuuuu.. vill du ha alkohol??? mohahhahhahhahahahahha.. aså vi ska ju dricka som i frankrike, utspätt me vatten o grejjer, så dom där ölen kommer ju o räcka hela sommarn....!!! mohahahaha...! 
Skrivet av Hallonnäsa! den 14 juni, 2007 kl. 16:20 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: