lindilus.blogg.se

Bilder!!!

Kategori: Gymnasietiden


Måste bli av med lite energi..har sutit på min feta röv i 2 dagar nu. Har lubbat runt i köket och låtit som nånting, men det är inte roligt längre. Jag såg en fet spindel utanför köksfönstret. Den snurrade in en fluga som den skulle smarra på sen. Det va ett älskvärt ögonblick.

Har nu lagt upp massa bilder i mitt fotoalbum. Lite nya och lite gamla..mest nakenbilder på mina vänner faktiskt. Om du vill se Cassandras välformade bak ska du klicka på Mina bilder nere på Länkar. Gör du det inom 10 min får du en fotfil, från Selmas intimvård, på köpet.

Nä vadå uttråkad??

Nu ska jag hitta på nåt att göra.. typ rensa nån gammal låda lr så. Annars får jag raptus.

Great son
 
 
 
Kommentarer:

Det ser veeeerkligen ut som att du och dina hejdukar tog bilden "Micke och Greta on the flygplats" för att retas med " micke" ÄR DET SÅ? !
Skrivet av Jeff den 18 juni, 2007 kl. 22:19 # 
 

 D e snoppduk.... 
Skrivet av Hallonnäsa! den 19 juni, 2007 kl. 15:40 #
 

 I do not know that.. Så kan det väl va! 
Skrivet av Linda den 19 juni, 2007 kl. 19:16 #
 

fint fotoalbum. snygg bild på mig, hahahaaaaah i love it. den där sexiga plutmunnen. va e jag? CP? utvecklingsstörd? Kramis lillstumpan!

Skrivet av Alina den 19 juni, 2007 kl. 20:41 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: