lindilus.blogg.se

Cäsilby <3

Kategori: Gymnasietiden

Måste städa mitt rum, det ser förjävligt ut. Jag vet hur man städar! (Den du) Jag gör det sen...JAG HAR ASTRÅKIGT!

Kollade på lite italien-bilder nyss...vackra som fan. Blev ännu mer sugen på att åka utomlands.

- Orka vara oss...Jag orkar!
- Det är fint här.

Liten analys av Hanna:
* Brunt, risigt och fett hår
* Fläskig överläpp
* Buskiga ögonbryn, som man inte tänker på
* Passar bra i aprikost och ljusa orangea färger. Även rött.
* Lyssnar på nrj och hennes favvo band är cascada
* Nästan perfekt

Vem fan är Hanna lixom?

Jag hatar den här kvällen.. och jag är en jävla apa enligt min mor. I guess I am. Fan va livet suger ibland.
 
 
 
Kommentarer:

 jag håller med din morsa...du är en apa. XP 
Skrivet av Ho-Man den 13 juni, 2007 kl. 21:29 #
 

 Lilla LILLA Homis...du kan vara! 
Skrivet av Linda den 13 juni, 2007 kl. 22:24 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: