lindilus.blogg.se

Dagkollo

Kategori: Gymnasietiden

Va tvungen att gå upp feting tidigt för att åka till dagkollot. Det va viktigt att vara där 8.45. Jag kom då och hallen va helt jävla tom och nersläckt...imorn kan man alltså komma runt 09.05.
Har iaf tagit hand om barn hela dagen..massa gymnastik och vart badvakt i snöstormen. Ingen höjdare, men imorn kmr Stina dit iaf.

Matilda orkar inte gå längre:
- Kan du inte bara såga av mig benen.
- Hur ska du kunna träna då?
- Och sen klistrar du på dem igen när vi kommer tillbax...

Sara spådde min framtid:
Jag ska gifta mig i en ICA-affär av en präst som är naken. Jag kommer inte få några barn, men däremot ha en panda. Mitt hem kmr bestå av en lila container och jag ska jobba som brandkvinna. + att min sommarstuga inte kmr vara rutten.
PERFEKT..då behöver jag inte fundera mer på framtiden.

Vart är sommaren?? Jag vill ha sol, blir lessen när den är borta. Det kan väl åtminstone sluta vara storm!!!?!! Blir dock glad av en låt jag fick igår.. Funkytown..den är underbar, dansar loss så att stolen snart brakar. Tack för den!

Ska åka till Tinis idag.. ska glutta in hennes pippijågel och äta nåt.. och såklart lukta på avlopp, hah!
Svejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: