lindilus.blogg.se

Diverse liv!

Kategori: Gymnasietiden

TinkiPinki!!! Hemma från Stina igen.. satt i typ 100 timmar igår och kollade på första säsongen av OC. Stackars Stina, som redan sett alla avsnitt, låg och sov i soffan medans jag satt som en dallrig pastasallad framför TV:n. Innan det hade vi dock grillat korv och majskolvar på en engångsgrill på gården utanför. Gick superbra verkligen!!

Här hemma låg min Mp3 och väntade på mig..den är bäst!! Hade oxå fått ett vykort från Homis. (den jäveln har vart på Mallorca) Blev glad i ögat..Gracias gracias!!

Ikväll blir det lite tryckare med Anna..haha! Men nu ska jag trixa med kläder som jag ska packa och sen LÄGGA IN LÅTAR PÅ MIN UNDERBARA MP3!! Jag har verkligen saknat dig lilla rosa sak!!

Måste bara..MÅSTE! Jeesus vilken text, underbar låt! No worries med McFly.. vilken underbar text!!!!!
[line]
We ran past strawberry fields and smelled the summer time,
When it gets dark I\'ll hold your body close to mine,
And Then we\'ll find some wood and hell we\'ll build a fire,
And then we\'ll find some rope and make a swinging tire.
..............
And then I\'ll swing you girl until you fall asleep ,
And when you wake up you\'ll be lying next to me ,
We\'ll go to Hollywood make you a movie star , (movie star!)
I want the world to know how beautiful you are.
Captivated by the way you look tonight the light is dancing in your eyes
Your sweet eyes ,yeah! <----- Yes please!
 
 
 
 
Kommentarer:

 Världens segaste dag, usch så tråkigt allt är! Önskar att jag också var 18.. men så roligt ska man inte få ha. Ska sitta hemma och proppa käften full med choklad ist, hah! 
Skrivet av Skinny den 30 juni, 2007 kl. 18:31 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: