lindilus.blogg.se

Jobbsit

Kategori: Gymnasietiden

Hej alla barn nu blir det barnprogram!
Idag har jag jobbat på Pressbyrån med min kära syster Beda Catrin. Jag blippar kassan och Tinis lubbar runt på lagret, när jag inte stör med mina knackningar. Some pretty lövel people har vi sett. Slog rekord idag oxå. 3 kr i dricks och en 50-öring som låg på golvet. Plus bullarna såklart! Livet är som en pandamamma!

När jag kom hem hade betygen kommit..läskigt! Fast det gick brabra..I\'m the master fan! Hörde att lilla Cas hade ringt. Jag försökte ringa tillbax älsklingspälskling, men du svarade inte. Sånt är livet! Försöker imorn istället..pet i brallan!

Nu ska jag ladda inför midsommar...då jag finally får äta! Jag ska äta en vaniljmunk har jag bestämt. Hare bra hej!


Homis har skrivit upp den ytterst viktiga informationen att jag ska äta vaniljmunk imorn. Viktigt att nämna att han bara skrev den för att jag bad om det. Annars blir det tjaffs!
 
 
Kommentarer:

 oj...vilken rich bitch! :P 3 kr...det blir kanske fem nästa gång, 6,50,8 osv. 
Skrivet av Ho-Man den 22 juni, 2007 kl. 12:08 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: