lindilus.blogg.se

Nice <3

Kategori: Gymnasietiden

Tjo i stugan!
Molnigt idag..inte så nice. Ska kolla om Tinis jobbar idag, då kanske jag kan åka till henne. Btw så va jag och Anna med på bild från i lördags..haha..oj oj Anna! Ajabaja!

Igår va jag och mina mobbade vänner här i Alby och badade. Marcus va tvungen att följa sin farmor till stationen (söt) så jag fick klara mig med bara Ho-Man och Skinny. Vi lodade runt hemma hos mig..kom fram till att Homis mamma + Skinny egentligen heter Bertil.

Later on lubbade vi de 5 milen till vivo och köpte some food att äta. Mackan joinade när vi satt och väntade på Ebbe i 700 år eftersom den jäveln alltid kommer sent. Sen åkte vi iaf ut med båten till en av öarna och smockade i oss le food. Badade lite oxå, men det va läskigt för en viss person ska alltid skrämmas och badbrallorna kändes som kladd. Nej men det va skoj att va med fulingarna..ni e så söta allihop!

Ska bara säga oxå att pappa hittade en såååå gullig liten fågelunge som han skulle mosa tillbax in i fågelboet. Ååå jag ville bara gosa sönder den, INTE göra wook av den!! Fast ännu sötare va min schnyggaste vän Caszn. I\'ve missed you to.

Tjing kladdabing!
 
 
 
Kommentarer:

vem är det som brukar skrämma dig?! du som är så snäll. =P Sen så måste man liksom prova något nytt...för jag har aldrig smakat på wookad fågel unge innan. xP det skulle vara verkligen för hemskt då. Den var ju jättesöt!
Skrivet av Ho-Man den 12 juni, 2007 kl. 12:58 # 
 

 Du vet mkt väl vem det är som skräms..även fast jag alltid är så oerhört jättesnäll och söt som den lilla fågelungen. Haha! 
Skrivet av Linda den 12 juni, 2007 kl. 13:04 #
 

 Nämen pratar ni om mig nu igen.. jag vet att jag är jättesöt och oerhört snäll, men det börjar bli lite tröttsamt att höra =P hah! 
Skrivet av Skin den 12 juni, 2007 kl. 14:47 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: