lindilus.blogg.se

Partaj & Pressis

Kategori: Gymnasietiden

Igår va det partaj med Anna på Chaplins.. vi hade verkligen apaskoj. Lr jag hade iaf, kan ju inte veta säkert om fyllbulten va nöjd. Anna dansasde tryckare till feting musiken som vanligt...du är lite konstig, men jag gillar det. Hade mina fina prickiga skor från Frankrike på mig så mina fötter är totally förstörda nu..så kan det gå när man bär bananlådor.

Vi lärde oss oxå ett mkt lövel uttryck från några engelsmän: Oy oy sugar tits! Dom pratade som McFly och såklart hette den ena Danny..suck!

Idag jobbade jag med Tin på pressbyrån. Hon är min lärare och så står jag där och ser mobbad ut i en keps. Det går nog bra det där ska du se. Fick en påse bullar som lön...fan va rätt haha! Men nu vill jag bara bada..någon som ställer upp? Tydligen inte, men imorn guppar jag och Skins och doppar öronen..den som vill får hänka, alla utom Lennart!

Glutta film, glutta film XD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: