lindilus.blogg.se

Sol :D

Kategori: Gymnasietiden

Fniss i brallan, historian är klar. Tack Tin för hjälpen. Våra flummarhjärnor kan det där med att flumma. Rivss rivss!

Igår kom Cas hit efter att ha workat lite på nåt weird café..ytterst trevligt. Det trevligaste var när den enorma bikinin tjorvade sig och vobblade runt.

Tin och jag på Kina-restaurang..hata kärringarna som satt där. Orka vara otrevliga mot de söta servitörerna och orka va viktig och orka vilja ha mer vitlök i maten. Usch vilka äckel. Sen satt vi och dega på After hela kvällen. Kollade på fotbollen för det var ju så uselt spännande. Massa knasiga människor arrive:ade, bla. Bena från Säffle. Hittade en fin tröja oxå "på REA". Gud va uselt!

Idag har Jens och Tin vart här. Vi satt nere vid <3 bryggan <3 och solade och gluttade på djur i bur. Nä, men vi firrade några mörtar och diverse. Asamyyyyys! Jag doppade mig från båten oxå..första gången i år, inte helt ok jag vet. Men nu har jag gjort det iaf. Bada is life!


Harebrahej!
 
 
 
Kommentarer:

 Linda och Mört på romantisk båttur <3 diu är söt, ja det är jag! 
Skrivet av Skins den 04 juni, 2007 kl. 00:05 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: