lindilus.blogg.se

Sommarlov!

Kategori: Gymnasietiden

Hej Gertrud!
Igår va det avslutning, lika megatråkig som förra året. Såg massa snuttar, typ alla utom den vi ville se mest. Det va B.
Efteråt guppade vi hem till Cäsilby och badade, studsade på hennes underbara studsmatta och käkade lite torrostade.

Sen åkte Skins och jag och åt le famous nachotallrik i centrum, där balen va igår...undrar om Linda G va där. Skulle vilja ha sett alla fina klänningar. Men vi va med Marcus, Homis och Sebbe istället, efter att ha vart hemma i en nanominut och dragit på oss nya örhängen. <3 Örhängen är livet. Sen gosade vi runt hemma hos Homis, som är fett pedantisk, haha!

Idag är jag på lesset humör. Jag sitter lixom inne vid datorn när det är fett fina vädret ute. Vet inte varför jag bara inte går ut. Känner att jag skulle behöva ha nåt att göra, typ ett sommarjobb lr åka och hitta på nåt kul. Fast grejjen är att jag orkar inte fixa, ringa lr engagera mig i det hela så jag sitter här och blir blek istället. Har dessutom fått en sticka i höger fot, men mina två andra är ok så jag kan fortfarande gå.

Saknar min Mp3 oxå.. när kmr du lixom??? Jag måste ju bli av med den här jävla Americas National Anthem nån gång som jag går och sjunger på hela tiden. Nej nu måste jag snart hitta på nåt..vad som helst. Typ rensa en rabatt med framtänderna lr så. Men då måste jag nog åka och köpa tandpetare först. Jag gör det nu då.. svejs!
 
 
 
Kommentarer:

 INTE fett pedantiskt. bara LITE! =P 
Skrivet av Ho-Man den 09 juni, 2007 kl. 17:06 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: