lindilus.blogg.se

Sutaren Leif

Kategori: Gymnasietiden

Nu är det ju såhär att vi har finbesök ute i bushen. Bolle (farfar) och Elsie och taxen Sören kom inrullandes på tomten igår med en husbil. Gud så pitoreskt (?? eehh).

Igår guppade jag och Skins in till stan för att hämta ut biljetter till lövel-filmen. 10 kr i service-avgift per reservation, hur många biljetter man än reserverar. DET ÄR JU FANTASTISKT!!
Sen åt vi på Subway..älska!! Dock är jag och Skinny fett dumma i huvvet i varandras sällskap. Vi sitter och tuggar upp halva smörgåsen, och klagar på att vi har fått fel grejjer på, innan vi fattar att vi äter på varandras mackor. Stupid ass x 500 !!

- Vad heter din kompis??
- SAAANDRAA!
- Sandra, jaha..hej!

Tillbaka till stan på kvällen för att kolla på Pirates 3:an. Stötte på det finska fyllot Olli. Mkt trevligt och givande samtal om kameror och namnet på min vän. Filmen va rätt weird, massa (verkligen massor) av saker hände lite här och där. Gör ingenting att den va lite massive (på ett konstigt sätt) eftersom den innehåller 2 av världens snyggaste snyggingar. Johnny Depp är ju såååååå bra! Lövar him!

Idag har det varit så himla gosigt väder! Har legat nere på bryggan som en pressad strömming. Såg en sutare som rotade runt bland näckrosbladen. Den va rätt läskig faktiskt, fast jag gillade den ändå! Jag vill kalla den Leif..så jag gör det. Sutaren Leif!

Ute i vardagsrummet pågår det nåt hysteriskt: Allsång på skansken på TV. Det låter som hej kom och hjälp mig. Jag undrar verkligen vafan det är som händer. Hata Pernilla Wahlren alltså! Are you seriousssss?? Yes!
 
 
 
 
Kommentarer:

 åh jag hade oxå velat se sutaren leif.. fan, jag missar alltid honom... :o( 
Skrivet av Hallonnäsa! den 26 juni, 2007 kl. 21:44 #
 

 Jag förstår inte hur vi lyckas. nej men att vänta 6 timmar på att bion ska börja är ju helt normalt..eller? mohaha! en gång till lockade vi också till oss en fett wierd gubbe, varför alltid vi xD 
Skrivet av Skin den 26 juni, 2007 kl. 23:00 #
 

 Tin, jag kan försöka fixa en autograf om du vill?? Lr så kmr du förbi bryggan och fixar en yourself ;) Skinny.. du gör mig osmart! Håll dig borta!!! ;) 
Skrivet av Linda den 26 juni, 2007 kl. 23:07 #
 

 Det är antagligen sant men det är du som lockar till dig alla wierdos =P 
Skrivet av Skin den 26 juni, 2007 kl. 23:14 #
 

 hej hej 
Skrivet av Marcus den 27 juni, 2007 kl. 11:53 #
 

 LEIIIIIIIIIIF LEEEIIIIIIIIIIIIIIF!!!! I WANNA SUT YOU! 
Skrivet av Hallonnäsa! den 27 juni, 2007 kl. 14:23 #
 

 Jag vill se Olli xD 
Skrivet av Jeff den 27 juni, 2007 kl. 16:12 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: