lindilus.blogg.se

Tråkig söndag!

Kategori: Gymnasietiden

Fiskaffär vilken tråkig dag.. inte en endaste mås har flugit in genom mitt fönster. Så jag bestämde mig för att städa lite i mitt rum. Har inte gjort färdig än, men det är ganska respektabelt iaf. Dock vill jag inte bjuda in prins Bertil. Räknade alla småpengar jag spridit runt i massa olika gömmor. Det var 685 kr..ganska kul tycker jag, blev lite gladare.

Kollat lite på TV med päronen.. min pappa har den bästaste humorn när han är på humör. Så jävla rolig så man fnissar på sig!
Fick litet sms från underbarbarara Caszn från Danmark oxå. Dom kom 5:a på EM. Är hon bra lr?? Eehh obviously!!!!! Me <3 U

Kan ju nämna kvällen igår oxå.. Skin & jag på vanliga muppturer. Lite jobbiga "göteborgare", glass på en parkbänk med nån snuttig grabb med mobilproblem, träffa LOve som vanligt...Stockholm by night helt enkelt.

Men nu är det tråkigt så jag får väl tugga i mig en halstablett och stoppa huvvet i frysen. Är huvvet dumt får kroppen lida.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: