lindilus.blogg.se

Det kallas telefon!

Kategori: Gymnasietiden

Hejhoj! Igår var jag och Skins på Caszns träning. Vi satt och jäste på läktaren medan Cas blev ännu mer biff. Så vackert! Efteråt garvade vi på oss..lixom foderboden, vad fan är det för jävla namn på en affär. Stackars människor på bussen..mihiii det va skojs! (sagt med min mongoröst samtidigt som jag går på mitt nya avslappnande sätt) Sen blev såklart fettoSkinny aphungrig så hon fick trycka i sig 15 BigMac och 3 stora pommes..mohahaha! Jag fick iaf en såndär asapiff haklapp från McDonalds.

Idag fixade Stina och jag lite fristående och sen ner till träning med småfisarna. 5 stycken kom, men det var bara 1 som hade ringt sig sjuk. Fy fan va skoj och stå där med 5 stycken och typ inte kunna göra nåt på riktigt. Sugert Hubert! Om alla hade ringt så hade vi kunnat ställa in träningen och vi kunde ha haft vårat beloved rejs nu på förmiddagen. Baaaajs!

Grattis på födelsedagen till Elin, den goda lilla pinglan!
 
 
 
Kommentarer:
 
  • Hela bussen tyckte säkert att vi var helt underbara ..not! Löövel! Vadå jag var ju hungrig xD

    Skrivet av Skins den 24 mars, 2007 kl. 19:41 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: