lindilus.blogg.se

Grattis Danny!

Kategori: Gymnasietiden

Grattis på födelsedagen till världens vackraste Daniel Alan David Jones, 21 år idag.

Feting synd att vi skulle ha den där svenska-grejen idag. Jag som var så glad på morgonen..sen blev det bara massa skit. Består idrott och hälsa A bara av bollspel lr..jag vill inte köra mer tråkiga bollsporter. Det var tillome bättre när vi fick skämma ut oss med stavgång. Nej men nu kom jag ju på att vi ska ju faktiskt FÅ åka till simhallen nästa vecka..hipp hurra för här kommer Bumbibjörnarna, studsar ner i bassängen och får svallvågorna att dränka hela badhuset.....


Och på vägen hem från bussen lade jag märke till hur jävla mkt hundskit det ligger överallt nu när snön är borta. Det är ju vidrigt! Typ 38 st minst...


Hejhoj!
 
 
 
Kommentarer:
 
  • Min lilla snuttpöl, don\\\'t cry. Imorn ska vi ha jätterrrrroligt *rrrullande rrr* utan äcklishsvenshkis, för då äre bara en dag kvar till onsdagen. för gissa vad som kommer då? ostkaka! och även lite spanska+latin och annat härligt ^^ JAG ÄR SÅ GLAD!! by the way, congrats DANNY JONES <3333333 (måste ju skriva på engelska så han förstår när han läser det här sen)

    Skrivet av Cäääääzbäzz den 12 mars, 2007 kl. 22:49 #
 
  • :D Fan va du är bäst Cas-mama! Tur att du är så smart..tänkte inte på att Danny inte skulle förstå svenska när han läser min blogg (vilket han absolut gör)

    Skrivet av Linda den 12 mars, 2007 kl. 22:54 #
 
  • Tack for kommentaren! Jo Mcfly ar inte sa stora i Sverige, sa det ar valdigt svart att hitta nagon som ocksa alskar dem! Sa du ar en Danny-flicka du? Hihi. Lycka till med honom :D Puss

    Skrivet av Mia den 13 mars, 2007 kl. 10:18 #
 
  • Jag har tråkigt, jag blir deppad då! Jag får bara äta tråkiga saker för jag vill ha en fin bikini iår.. moset bajsar o skrivet svajsar!

    Skrivet av Hallonnäsa! den 13 mars, 2007 kl. 17:12 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: