lindilus.blogg.se

I\'ve got a rotor on my head!

Kategori: Gymnasietiden

Grattis Homis som fyller 17 idag!
Grattis till Jens oxå som fyller 24..hoppas du överlever min systers tårta..Mohahaha!


Idag pallrar vi oss upp och går till skolan 8.15. Men nejdå..det är ingen första lektion, ingen andra, ingen tredje heller. Så egentligen kunde vi ha kommit till skolan 14.10 istället..
Åkte hem till Cas och kollade in HP 2. Det va vi fan värda!

Dagens underbaring: Påväg till orientaliska ser vi en gubbe som sitter på backen med ett rosa svettband runt huvve. I svettbandet hade han stuckit in två sugrör från McDonalds som stod rätt upp som känselspröt. Han var uhunderbar!

Trampettkursen i måndags va ganska bajsig.. ändå fick jag såklart världens skrattanfall. Orka förklara att näsblod är när det kmr blod från ena lr båda näsborrarna. I helgen ska vi till Lillsved!

34 dagar tills vi åker till Italien..det är typ ingenting ju! 19 grader där nu..vi ska bli bruna heeela daaaan varje daaag.

 //Och hon hade en kjol som var tunn röd och liten. Den väckte en känsla i mig att ta av den. Hon sa: - Vi kan vänta med sånt för vi älskar varann. Jag kallar henne stumpan ibland.//

Sen ska man kolla på den här länken om man gillar people som kan sjunga bäst i hela världen. Fan va bäst dom är!
 
 
 
Kommentarer:
 
 
  • Tack så mycket!!

    Skrivet av Ho-Man den 07 mars, 2007 kl. 23:40 #
 
  • Jag visade platsen där dom sköt min pappa.... Jag älskar den låten, det e braaaahhh!!

    Skrivet av Hallonnäsa! den 08 mars, 2007 kl. 16:24 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: