lindilus.blogg.se

Licensis!

Kategori: Gymnasietiden

Såpp! Nu har Jag, Stina och Sarah licens på trampett! Haha..vi som va fett nervösa för att inte klara proven..vi va duttiga. Och våra små bäbisgymnaster mohaha oxå. Det är inte alltid så lätt med brickor i matsalen Tack till Lucas, Lalle, Julia, Love och Mattis som hjälpte oss genom att va med och hoppa..hoppas vi inte halvdödade er alldeles för mkt. ;) Sen va det kul och se Linda Granis oxå..hon e en fin prick!  
Apfult på kvällen när alla satt i tv-rummet och kollade på melodifestivalen..verkligen råkollade som om världens öde hängde på vem som skulle vinna. Då var det visst två personer som fick fetaste skrattutbrottet så tårarna rann. Toapapper lindat runt handen, Klas och diverse Förlåt om vi förstörde spänningen för er andra! 


Sen åkte jag direkt till dansen..som jag missade förra gången. Alltså gick det ganska skit och jag såg ut som en halvt avlivad padda med termobrallor. Inte så mysigt lixom, men iaf!
Imorn blir det prov på hjärt- och lungräddning. Kanske ska ta med mig en ICA-kasse och vira in dockans huvve i så jag slipper röra vid den. Sen skulle det ju oxå vara bra att öva på att inte skratta på sig när man försöker rädda den lilla firren.

//She will always be my sunkissed trampoline 
She goes up and down in my heart
Turned into jelly beans
And I\'m starting to believe that danger\'s never near//
 
 
 
 Kommentarer:
 
  • Fröken fröken fröken jag har hittat en tussilago

    Skrivet av Stina den 11 mars, 2007 kl. 22:56 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: