lindilus.blogg.se

Squattabanarne!

Kategori: Gymnasietiden

Jävlar va spännande det är idag. VEM VINNER VASALOPPET???????? Biter av mig naglarna för att det är så satans spännande. Eller inte!!!!!

Igår såg vi månförmörkelsen...det va intressant. Särskilt eftersom vi egentligen ville lubba in för att vi var rädda för statybruttan som framkallar ångest. Undrar om jag har sett en solförmörkelse oxå nån gång..måste ringa nån oerhört smart människa i Uppsala och fråga!
Jag har iaf sett norrsken och en halo..måste betyda att jag ska vinna en bil när jag blir stor.

Lånade en fnissig bok av Skins igår: BIKTEN.
Den är mkt lövel, människor som erkänner massa sjuka saker. Ska skriva upp några sen när jag slutat komma på hur Sveriges bönder för 3750 år sen ska bli glada på lilla Gustav.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: