lindilus.blogg.se

Ur bikten

Kategori: Gymnasietiden

Cassandra! Vi är färdiga med arbetet! Yess yess yess! En jävla massa blaj blev det, men ändå.
Det va sol i typ 20 min idag..och jag pessade som en jävla idiot..mohahaha! Sen cyklade jag en kvart så nu får jag väl muskelinflammation lr nåt :lol:

[quote] Ur Bikten:
Tycker verkligen att min systers ungar är världens FULASTE barn. Hon tror att de är jättesöta och jag ljuger och säger att de är söta. Herregud! Det är ju min egen syrra.
- Anonym 30 år
Jag kissar alltid i bassängen när jag är på badhuset.
- Kristina 42 år, psykolog
Ibland när mina grannar har åkt till jobbet brukar jag gå över till deras brevinkast och kissa in genom det.
- Anonym 28 år
För kanske ett år sen skulle jag gå över ett övergångsställe. Där låg en tant på mage med ansiktet i snön. Jag gick bara förbi. Känner mig hemsk. Fortfarande.
- Sofia, dagisfröken
Utåt sett är jag vegeterian, men äter hamburgare när ingen ser mig.
- Anonym
Varje gång jag ser en liten hund blir jag sugen på att placera foten under magen och lobba iväg den. De ser ju ut att vara gjorda för det. En vacker dag blir det av.
- Anonym
Jag brukar snyta mig på folk, men så dom inte märker det. En morgonhobby jag tycker börjar gå till överdrift.
- Erik, vårdare
Jag brukar säga till min flickvän att hennes mat är jättegod, fast allt egentligen smakar gummi. Äter hellre äcklig mat än ser henne ledsen.
- Per, musiker SÖTAST!
En elektriker berättar att han satt upp övervakningskameror i stora affärer i Stockholm och att hans väktar-kompis hämtar banden. Sen sitter de och gluttar på människor som provar kläder. Ganska mycket hej kom och hjälp mig!:mad:[/quote]




......................McFly..........................
Jason Mraz....................José Gonsalez
...............James Morrison...................
....................Racoon.........................
 
 
 
Kommentarer:
 
 
  • Fan dig om du är brun innan ni åker till Italien =P 

    Skrivet av Skin den 04 mars, 2007 kl. 20:57 #
 
  • EH okej! döda den där väktaren o elektrikern. fatta dom skulle få straff om jag fick syn på dom. typ kissa i deras sko i smyg när dom va på väg till jobbet!!! Gånger 203498! Satans bananas!

    Skrivet av Hallonnäsa! den 06 mars, 2007 kl. 00:47 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: