lindilus.blogg.se

Usch!!

Kategori: Gymnasietiden

Idag behövs det rosa för den här dagen har varit helbajsig..förutom solen och FakeJones. Blev gaaaanska avis när jag fick ditt meddelande Cas. Antar att jag kmr få höra all about it imorn.

Har försökt rårejsa i engelskaboken, men den är ju så jävla tråkig...jävla evighetsbok! Särciellt när man sitter ute så att texten blir helt röd och fuckad, mkt irriterande.

Sen var det ju jävligt nödvändigt och gå upp typ 1 timme tidigare för att gå på en äcklig lyriktävling som inte ens är stjärnstopp på nåt sätt. Vad är det för jävla "skådespelare" lixom...Typ Beda från jullovsmorgon 1986.

Tror jag behöver lite ACOUSTIC FRESHLY SQUEEZED och lite Outtakes och diverse. Antagligen bara det som kan piffa upp denna skitäckliga dag. Hiahia!
 
 
 
Kommentarer:
 
  • jag kan hjälpa med en chock som kommer hålla dig avsvimmad tills påsklovet börjar =P jag har joggat idag och inte bara 500 m, hoho! 

    Skrivet av Skins den 27 mars, 2007 kl. 20:08 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: