lindilus.blogg.se

Våfflor!

Kategori: Gymnasietiden

Våffeldagen gör dig glad i magen...det fattade dock inte människorna på dansen för de tyckte jag var jättekonstig när jag upplyste dem om det hela. Fast jag vet att det är de som inte bryr sig om våfflor som e konstiga i bollen!
För att fira denna otroligt viktiga svullardag är Tin och Jens här..och såklart har vi ätit voffles. Även fast de åt upp alla mina våfflor och gömde grädde i fickorna så gillar jag dem till stjärnstopp (nytt uttryck).
Man kan ju undra om det finns en person som är mamma och farfar på en och samma gång. Det är nog mitt nya mål här i livet. + Att skaffa en TV till mitt rum..det vore trevligt hehe!
 
 
 
 
  • Kommentarer:

    Just det, idag var det våffeldagen! =P Jag har visst glömt bort det! xD Får äta våfflor imorrn eller något.

    Skrivet av Ho-Man den 25 mars, 2007 kl. 22:26 #
 
  • Aså våfflorna va goda till stjärnstopp, fett me mkt... gotti gotti!

    Skrivet av Hallonnäsa! den 26 mars, 2007 kl. 16:47 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: