lindilus.blogg.se

Av deg blir man seg!

Kategori: Gymnasietiden

Tjihopp!
Idag var det the massive matte B nationella...det gick ok, skadade iaf ingen ;) Matte är som sagt inte riktigt min grej. Men nu slipper vi det snart..yeeeey!


Idag fyller Kenneth 18 oxå. Grattis Fontanelli! Vi vet nog vad du önskar dig allra mest. Va..vem sa spädbarn??

[quote]- Jo men jag är dagisfröken hemma i Värmland. Och där har vi inga bussar. Men det finns nåt som kallas mjuka linjen (lr vafan det va) så att vi kan åka och hälsa på andra dagis. Då är det en minibuss som kommer så vi får in ett gäng...och några vagnar, lite blöjor, lite saft och mackor. [/quote]
Ett oerhört spännande samtal jag hörde på bussen hem..så spännande att jag var tvungen att stänga av Mp3:n för att lyssna..snacka om tristess på hög nivå.

[quote]I am an asphalt flower breaking free but you keep stopping me. Release me. [/quote] Älska!


Har hittat låten från Saab-reklamen nu... den e mys i brallan. Jag share:ar den här då om det är ok för alla.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: