lindilus.blogg.se

Bäst bäst, din mamma är häst!

Kategori: Gymnasietiden

Kom igen..säg det! Vem har vart en duktig drake??
Linda är färdig med arbetet..jag har vart massive med duktig. Iofs suger det råttpung, men nu hinner jag öva till latinprovet imorn iaf. Tack för samtalet Cas..det peppade min rumpa att sitta på den här stolen och löka runt med massa ångest-papper. Jag e så bäst ibland..feeeeeeeeeeeeett stolt!!! Nu ska jag gå och sova...imorn nationellt i engelska. Lycka till alla spån!
 
 
Kommentarer:

 herrejävlar vad du missade fake jones moment! helt vilt, och jag och skins är höga på "hethet". me <3 u 
Skrivet av Cäzie den 15 maj, 2007 kl. 13:42 #

 fa-an vad du missade nåt nu, jonser in the clasroom! jag avlider av underbarhet. bästa dagen ever! 
Skrivet av skins den 15 maj, 2007 kl. 14:58 #

 Jag har iaf nästan pratat med "saken". Iaf nästan... 
Skrivet av Linda den 15 maj, 2007 kl. 21:03 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: