lindilus.blogg.se

Dance in my pants!

Kategori: Gymnasietiden

Nu har ryggen pajjat ihop igen. Hade inte känt nåt på aplänge och så skulle jag passa på gympan och hela skiten typ dog. Det är såååå skönt! Dansade iaf och det var roholigt roholigt idag. I löv a lot!

Tin är här och vi firar hennes födelsedag som är imorn! Jag har ätit smörgåstårta!! Smörgåstårta in my heart! Av mig fik hon:
* Ett armband (från frankrike)
* Örhängen (från frankrike & italien)
* En spegel (från frankrike)
* Randiga leggings
* En hårklämma
Såååå tjusigt alltså!

För att träna bort lite tårta tokdansade vi i typ 20 minuter här i datarummet som är fett litet och inte så bra dance-space. Men vi körde ändå det fulaste vi kunde.

Har btw inte lyssnat på McFly alls idag.. då kmr jag löva dom extra hyper imorn. Ganska smart tror jag...


Fundar just på om Cas körde salto på träningen i fredags. Hoppas du ägde knashög! Hörde att Schyler lärde sig barbie-händer lr va det va...hiahia!

Sen ber vi alla till gud att vi klarar matte-provet på torsdag! Nu får han fan ta och hjälpa till!!! Och om han känner att han inte har så hemskt mkt att göra får han gärna hjälpa mig mig beep-testet imorn oxå. Annars får jag väl vända mig till jultomten lr tandfen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: