lindilus.blogg.se

Dirty lars!

Kategori: Gymnasietiden

Jag dog inte på toan, kom inte ihåg hur man gjorde! Hade beep-test istället. Det gick faktiskt bättre än vanligt för mig. Kanske pga av en speciell sak som pågick! Tjäsi, I\'ll tell you...du skulle storkna ögonen av dig...

Sen fick vi hjälp av Homis med matten... och jag var otrevlig som vanligt när jag får mattehjälp. Förlåt igen Hom..we love you!! Jag försökte vara snäll, brukar faktiskt vara ännu värre! Jag kan göra din läxa nån gång som tack för hjälpen!

Sen guppade jag och Skins till centrum innan min träning. Sen hände nåt mkt weird..Larsi klev på bussen vid gymnasiet. Ni skulle se när Skinny sjönk ner låååångt ner i sätet. Man fick hemska flash backs...han kom instonkades med en bandyklubba och babblade med nån. Hahaha..verkligen en konstig händelse!

Nu måste jag sitta och göra det satans utkastet och skicka in. Nån som vet varför och hur dansen ändrades under renässansen jämfört med tidigare kan väl viska det till mig så jag slipper få en rutten depression stor som störstaste stort.

Grattis igen till Tin, som just i detta nu sitter på färjan och äter buffé. Jag får trösta mig med Danny Jones och dom andra. Det var aslövel att lyssna idag. Ska oxå kolla in diverse favvovideor!
Doodle bugs!
 
 
 
Kommentarer:
 
  • Lars!!, Lars Rådvall The Movie har visats 1,285 gånger på youtube. Lars Rådvall har 211 träffar på google, ungefär 5 av dem handlar om VÅR LARS! Lars kan inte stava sitt efternamn på rak arm, men efter lite suddande och betänketid så går det vägen. Lars kan ETT! skämt, det handlar om bråk. Lars har en förmåga att skratta åt FEEEL saker. åååh, jag önskar att jag får träffa honom någon gång. Lars är FuNktastic, Är det lungt om jag också säger grattis till Tin ? xD 

    Skrivet av Jeff den 07 maj, 2007 kl. 21:40 #
 
  • Gör så!

    Skrivet av Linda den 07 maj, 2007 kl. 23:00 #
 
  • AHUUUUU. ÅNGESTEN BLADIÖSAR I NOSEN..... dUMbIdUPPiduM... FAN DÅ!! IBLAND KÄNNS ALLT SOM VÅR M0NGOLISKA DANS I HELGEN!

    Skrivet av Hallonnäsa! den 09 maj, 2007 kl. 15:34 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: