lindilus.blogg.se

Fula fötter!

Kategori: Gymnasietiden

- Vilka fula fötter du har!
Det bästa som nån sagt på träningarna ever. Men Stina, jag tycker dina fötter är jättefina..mihiiii! :lol:

Idag hade jag bara idrott, helt klart bästa lektionen i veckan..lalalalala! F..........A..........K..........E..........J..........O..........N..........E..........S
Vi "spelade" volleyboll, lr försökte. Not being rude, men bruttorna på andra sidan fisknätet va gaaaanska op. Cäz <3 och jag fick öva lite, hur fan stavas det??, schottis iaf eftersom vi ska skutta runt på kaveln. Vi gjorde dock inte så stora framsteg eftersom vi skrattade på oss och dessutom stampade jag sönder Cas fot så att den sprack på tre ställen. Nä, men vi kommer äga fiskpudding sen när det gäller...NOT!

Och nu finally tror jag att jag fattat hur man ska skriva det där jävla hönsherpes-arbetet. Jag tänker fan skriva klart det idag...JAG SKA!!! Skitbra att sitta här och dega då..men jaja!

Min stortå är en Fanta!
 
 
Kommentarer:
 
 
  • KOLLA MIN BLOGG. STJÄRT-FLIPFLOPPEN 4 EVER!!! 

    Skrivet av Hallonnäsa! den 14 maj, 2007 kl. 20:54 #
 
  • JA FÖR FAN, BARA BESTÄLL DEN ALLIHOP! VI MÅSTE SKAPA TREND!! THOJOJOOJ!! =) gÅR DET BRA MED CP-FITT-ARBETET???

    Skrivet av Hallonnäsa! den 14 maj, 2007 kl. 21:11 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: