lindilus.blogg.se

GKT!!

Kategori: Gymnasietiden

Jag e så trött i mina ögon. Igår va Skin och jag med Homis, Tobbe och Chris (stavar säkert fel). Mkt snuttigt sällskap måste jag säga. Och i morse var jag tvungen att gå upp tidigt tidigt (kl 06.40 haha) för att åka till tävlingen. Nice ändå att det var vår egen tävling (trollbäckscuperna) för då ligger hallen nära.

Först va det klass A med våra små söta Älvor. Nästa år kmr vi va ännu mer bäst av alla. Dom kom 5:a i matta och 6:a i hopp. Hur bra som helst av så små knoddar...dom andra är stora som pandor om man jämför. Heh!



Sen va det klass B med Änglarna. Fan va dom dansade fint idag... fick liten tår i ögat. Satt framför och log som en jävla galning så dom skulle se glada ut. Jag, Stina och Schyler lär ju sett helt mongade ut. Dock ingen medalj i fristående, men vafan...vi kom 3:a i hopp iaf. Duktiga barn, finally medalj!!


Imorn är det skola igen..baaaaaajs..så nu måste jag göra lite lähäxuurs hära. Men då får fan Gud fixa så att FakeJones är extra snygg imorn. Annars tänker inte jag vara med på julafton!
Trutt de lutt!
 
 
 
Kommentarer:

 annars e jag FAAN inte heller me på julafton!! (som vanligt inte en aning om vad jag håller med om, men jag gör som du, Labe) 
Skrivet av Hallonnäsa! den 20 maj, 2007 kl. 19:28 #
 

 Haha bra bra!! Gör som jag bara så löser sig världsproblemen! 
Skrivet av Linda den 20 maj, 2007 kl. 19:34 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: