lindilus.blogg.se

Julafton??

Kategori: Gymnasietiden

Då börjar nudå med att tacka alla ettagluttare för att dom gjorde nationella idag så att jag fick sova! Om jag inte gör det blir ju Homis såklart fett sur som vanligt. ...NOT!!!

Inga lektioner idag alltså, så jag kunde räkna matte! Fast det kunde jag visst inte alls för det var bara nej! Var sen tvungen att åka till skolan iaf för att ha utvärdering av frankrikeresan. Fett sorgligt att det är slut nu...vill ju åka dit och gosa runt med KB. (stort skämt)
Hans kompisar var btw fett äckliga...den ena började babbla massa strunt! Plus att han hade mongade ögon och var allmänt ful!

Efter skolan var det träning med änglarna. Vi sprang..lr skulle springa, men folk får ju 500 frakturer och massa håll och diverse skador så fort man ska springa. Nästa vecka får jag ta med mig en flugsmälla och slå dem på baken med. Friståendet gick däremot okidooo. Känns iaf inte helt lame i ögat lixom!

Krämpor i vaden för jag måste plugga nu! Spanska och engelska. Imorn är det nationella i engelska B. I\'m scared!

DOODLE BUGS!!
 
 
 
Kommentarer:
 
  • Me toi! men eftersom vi har lärt oss så mkt i år kommer det säkert gå asa bra..eller inte! 

    Skrivet av Skin den 03 maj, 2007 kl. 22:00 #
 
  • ?!

    Skrivet av Ulrika Henriksson den 04 maj, 2007 kl. 07:02 #
 
  • kolla in min bloggis från idag.. finns länk till min film där från bajseborg!

    Skrivet av Hallonnäsa! den 04 maj, 2007 kl. 21:39 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: