lindilus.blogg.se

Kaveln!

Kategori: Gymnasietiden

Idag var det kaveln..klassen var romare. Inte helt ok, men vafan..man får ställa upp ibland. Cas och jag ägde på schottis såklart, men ciipiii-kärringen som stod där va fett störig. Gå hem och sticka vantar lr nåt!

Fluffi var som vanligt otroligt underbar och säxy. Ännu mer säxy va Homis och Marcus. Deras klass va simpsons...ni borde verkligen ha vunnit. Såååå söta!

Ni är vackra människor!


Pestigt värre blev det när jag kom hem sen. Mamma var inte hemma, hallå du är ju alltid det för fan!!! Jag hade varken nycklar eller telefon för att vi skulle lubba runt i Alby hela dagen. Så jag fick sitta och vänta i fucking jävla 2 och en halv timme. Tillslut la jag mig på trappan och sov!

Massa plugg på språkproven idag oxå..eftersom jag inte vill plugga imorn. Då blir jag stor..helt jättevuxen är jag imorn. Byråkrati och aktiesparande! Puss och kram!
 
 
 
Kommentarer:

 du glömde skriva hur jag piskade varenda en på albybacken. =P Sen så kommer jag aldrig mera i mitt liv ha klänning på mig, tror jag. Så det var synd att ni inte tog flera bilder. XD 
Skrivet av Ho-Man den 23 maj, 2007 kl. 22:48 #
 

 Jag tror alla ser på bilden att du ägde i albybacken..och om folk inte ser det: Homis ägde alla på att springa uppför backen. Fett bäst! Dessutom har vi fler bilder på dig i klänning..du vet från när du stog ensam hemma och provade den syrras kläder. Bara det att du inte va ensam. Mohahaha! 
Skrivet av Linda den 23 maj, 2007 kl. 22:53 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: