lindilus.blogg.se

Leeeedigt!!!

Kategori: Gymnasietiden

I had his arsl in my fejjah, very lövel indeed!

Snuttidooa wohooowooa tjudubidoo bom bom bom bom!
FakeJones
Bruhur
Käkis (Hejhoj va vackert)
Jeycops
Homis&Marcus
Sötis
Ögonsötis

Ingen särciell dag direkt. Vi pratade lite med Micke och Homis, guds lilla glädjespridare ;) Massa tjafs om kaveln: Det vore ju inte alldeles rationellt blablabla lakan och tofflor, lite kol i fejjan. Lord!
Latinprovet gick ok. Gandalf meddelade att hon är alldeles för snäll...åååkej!

Solade idag på studsisen, men det blev så jävla kallt att jag gick in och kolla på "Allsång på Skansen" istället.
Måååne och soool! Jo..eh..men hur fortsätter det då??
Nu ska jag till orientaliska och skämma ut mig i spärren med mitt mobbade busskort. Cya!
 
 
Kommentarer:

 Ni kommer säkert att vinna kaveln...NOT 
Skrivet av Ho-Man den 16 maj, 2007 kl. 18:49 #
 

 Käft! Jag kmr va fett bäst som slav! 
Skrivet av Linda den 16 maj, 2007 kl. 22:17 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: