lindilus.blogg.se

Lökig jävla dag!

Kategori: Gymnasietiden

Asså våran musikvideo blev så satans bra..so proud faktiskt. You and me, me and you. We\'re the only ones in the bajs song.

Fett sugigt det är nu...orka att vi fick feta historiauppgiften när det är typ en vecka kvar av skolan. Jag blir så lessen i ögat. Och imorn massive spanskaprov...used to be fun lixom. Tack mongo-lärare som gör allt sugtråkigt! Just nu skulle jag lätt kunna ge min "extremt tursamma chans att få gå i skolan" till nåt mindre tursamt barn i ett annat land. Varse!

Åå Arne.. jag tror jag måste glutta lite Step Up.. för det är inge kul och studsa idag. Träningsvärken i mina ben är olidlig, men så går det när man har tandpetare i trosorna.

Se upp för dörrarna, dörrarna stängs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: