lindilus.blogg.se

Milkfillo goes juicy!

Kategori: Gymnasietiden

Nu har då Skinny och jag vart och workat out..riktigt ordentligt! Ingen sugrörsgubbe idag, men ett finskt fyllo som antog att vi svenskar hatar alla finnar och nån annan fräck prick som börja snacka bananas med oss.
- Ni bah vao va!! Har ni pojkvän?
- Jo, hon är min pojkvän!
- Jag är man!
- Aha så du gillar inte (nån konstig skrevrörelse)
(Asså weirdon dras till oss. Har vi nån särciell lukt som lockar till sig sär-människor?)

The milkfyllos went juicy today. Vi skippade mellanmjölken och körde på vindruvor och bravo istället. Funkar det med, om man inte spottar ut juicen som jag brukar göra.

Men nu är det 30 min tills det är 1 tim tills klockan är 12...så jag ska städa rummet tror jag. För det gör man ju så gärna såhär på trampdynans yttre halva. Blinkeblink!

Heeeeeeelt underbar: !!!
- Ååh...hepp!
Välkomna till allsång på skansen. Mitt namn e Lasse Berghagen. Å jag ska inleda detta med att sjunga...mmm..EN SÅNG!
Mmmåååne och soool... Å vaffö sjunger int publiken med i sången då? HÖH?? Helvete det här e allsång på skansen å då ska banne mej varenda en sjunga me!
- Men vi kan inte ordena...Å om vi int kan dem så kan vi ju int sjunga me.
- kjdjksayjkf Där har ni orden, å nästa pensionär som int sjunger me i mina sånger tänker jag slå in en morot i näsan på!
Nu tänker jag kasta min krita på den fula pojken med brunt hår!
- Äsch int kan han kasta sådär långt...
- Ååhej!
- Woooa
- Nåja, sådär går det om ni int passar er! Nu e det dags för solosången. Alltså..fröken här får börja!
- Måne å sol...vattenåvindåblommoråbarn...??
- Um jo..men hu fortsätter de då? 
 
 
 
Kommentarer:

och som vanligt bestod våra ytterst meningsfulla samtal av FakeJones, skratt och.. sa jag FakeJones =) diu är söt!
Skrivet av Skins den 16 maj, 2007 kl. 22:53 # 
 

I know!! Diu..va det länge på latin..lr va det deu? Orka bry sig om det pandamamma!
Skrivet av Linda den 16 maj, 2007 kl. 22:57 
fattar inte så mkt men DIU E SÖÖÖÖT!!! puss!

Skrivet av Hallonnäsa! den 17 maj, 2007 kl. 16:19 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: