lindilus.blogg.se

Spiderman <3

Kategori: Gymnasietiden

Nu ska jag då berätta om Skinnys och min massive-ass dag igår! Skolan började med nationella i engelska som gick helt ok...ingen panik i blåbärsskogen! Sen var det hååååål innan matten, matten som för övrigt går åt helvete. Efter matten var det håååååååål innan spanskan. Fast vi översatte lite text och fick sen gå hem. Egentligen skulle vi ha fått hjälp av Homis och Marcus med matten men dom fasade för våran otroliga brist i matematiska kunskaper så vi fick klara oss utan dem. Puss på er ändå!

Skins och jag burnade ner till centrum och satt och hade dötråkigt..varför satt vi där lixom?? Köpte liten present till syster yster och så proppade vi i oss en apamumsigt nachostallrik.
[quote]- Kolla han äter en korv. Asså det är så jävla ute med korv nu![/quote]

Efter 300 år kom vi på idén att vi kunde åka till stan och kolla bio. Denna gång satt det en mkt trevlig man i spärren i T-banan som inte klagade det minsta över mitt busskort. Vi ville glutta på spindelmannen, men det var ju såklart fullbokat på alla föreställningar utom kl. 23.59. Eftersom vi inte kan räkna så bra tyckte vi det lät perfa och vandrade iväg för att få tiden att gå.

Vi lubbade runt i affärer och Skinny köpte ett megafint halsband och kollade på apfina gråa skor (dock med för hög klack9. Jag hittade ett halsband som jag very much önskar mig i födelsedagspresent. Det finns på indiska. Sen hände det bästa på hela dagen. Vi såg ett gäng söta asiater på typ turisttur gå förbi och jag var bara tvungen att säga hej på kinesiska. (Tänker inte försöka stava det här för jag vet en som bara kommer råmobbas då). Iaf så sa jag det till dom och en liten gubbkines tittade på mig och nickade lite artigt med sitt snutthuvve. Jag blev så lycklig att jag nästan började böla!!! Helt klart det bästa på hela dagen!!

Sen när det var 4 tim kvar tills det var 1 tim kvar gick vi och satte oss på McDonalds´. Skrev massa mongomeningar och jag blev sönderstirrad av en gubbe som jag är säker på var maffiaboss. Vi skrev oxå ett vykort till Cas-mor.
[quote]- Oooh gud hon har en paj! Jag vill ha paj! Jag älskar pajerna![/quote]
[quote]- Jag får till det ibland!
- Får du verkligen det??[/quote]

Vi burnade därifrån till ett annat McDonalds där vi satt brevid två handikappade mongon som delade på en chokladmuffins. Orkade dock inte dom så vi trippade ner till T-banan utanför gottcenter (euuu) och satte och & lyssnade in McFly och kollade på en onormalt lång och smal kvinna som hade jättekonstiga knän. Dom satt lixom aplångt ner på smalbenen.

När vi ruttnat på det gippade vi till bion och mobbade några småpojkar och diverse. Finally började bion, när vi var hur jävla trötta som helst. Filmen var iaf bra..lite mkt böl though! Sen hände en lövel sak efter..snutt! På vägen hem tog vi en sväng förbi Pungpinan och sen va dagen slut. Den var verkligen massive!
[line]

Idag har jag räknat massa matte, men jag blir bara lessen i ögat. Funderar allvarligt på att gå på föreningstimmen på tisdag..annars kommer nationella gå sämre än en gammal man utan käpp.
Nu måste jag börja på historia-grejjen oxå..jag blir så jävla less på livet. Ska det vara så svårt att fatta att vi inte hinner göra allt???
Och på måndag är det beep-test oxå..hmm..sprang 80 ggr fram och tillbax på gräsmattan idag bara för att inte vara så deg. JAG TÄNKER INTE VARA SÄMST!
Svejs!
 
 
 
Kommentarer:
 
  • När du skrev" Tänker inte försöka stava det här för jag vet en som bara kommer råmobbas då" syftade du på mig då? ;) :p Behöver du hjälp med matten behöver du bara säga till, står alltid vid din tjänst! =P 

    Skrivet av Ho-Man den 05 maj, 2007 kl. 22:49 #
 
  • Japp det va dig jag menade. :P Ok..men då hjälper du oss kl 02.54 tisdag natt, ok? ;)

    Skrivet av Linda den 06 maj, 2007 kl

Kommentarer


Kommentera inlägget här: