lindilus.blogg.se

Studs in ma <3

Kategori: Gymnasietiden

Jaha..det va då fan att jag missade ett lövel FakeJones-moment, men jag fick ju iaf getta togettha med Hom och Marcys in the bibbla och gå hem 2 timmar tidigare så det är lungt i fyrverkeriet. Har bara typ 50 latinglosor kvar nu, utav typ 300 lr så. Varför gör paddjäveln så?? Jävla Gandalf asså..kan hon inte choke on the krita och bara dra till el inferie. Pandamamma och diverse!

Jag studsade idag..har inte gjort på typ 3 veckor lr mer...inte helt ok. Det var totally lövel though! Fick några bacon av mamma också och det var ju fint. Dom hänger på väggen i mitt rum nu.

Mor sitter och är irriterad på Martin Timell som ska visa oss hur vi ska sortera vårat skräp. - Det fattar man väl föfan själv..blabla. Han är iofs fett störig, har aldrig gillat honom. Nepp!

Måste enligt Cas-mor börja med snuttlistan igen så då får jag väl göra dig glad pandamamma.
FakeJones
+ Bruhur
Käkis
Jeycops
Ögonsötis
Marcys och Homis
E

Å nu tänker jag kasta min krita på den fula pojken me brunt hår.
Äsch int kan han kasta sådär långt...
Ååhej!
Wooooa
 
 
 
Kommentarer:

 ååå HEPP! 
Skrivet av you know who ;) den 15 maj, 2007 kl. 21:41 #
 

 by the way, när the f*ck såg du ögonsoetis? din dyyävel. me want But i got the lövle Fake Jones instead *nick* 
Skrivet av casemama den 15 maj, 2007 kl. 21:43 #
 

 Jag gick från tha bibblio..då ser jag first thea B E A utiful eyezzors och sen bahara nåhåra meheters ifrån står den andra carus pueri (du fattar). Uhunderbahart! 
Skrivet av Linda den 15 maj, 2007 kl. 21:58 #
 

 Jag såg mig själv i spegeln idag, det var oxå ett fett lövel moment.. *nickar frenetiskt* ;o) 
Skrivet av Hallonnäsa! den 16 maj, 2007 kl. 16:06 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: