lindilus.blogg.se

Anders cottage <3

Kategori: Gymnasietiden

Filmkväll I Anders cottage igår. Ansamlingen bestod av: Anders, Sander, Albin, Emil, Helena, Cas, Larre, Skin, jag och Larres hund Astrid/min hund/mörten (som den numera kallas tack vare den odör av död mört som spreds imorse)

Kollade på Mr. Brooks och nån annan weird film som alla fattade lagom mkt av. Jävligt trångt att sova, men jag antar att jag inte ska klaga. Trött som en panda efter ingen sömn allas så får Lindilus såklart fetaste skrattutbrotten. Ganska jobbigt, men åååh så roligt!

I morse gos med mos och massa tv-titt. Senare guppade Larre, Skin och jag och åt middag. Nu är jag på jakt efter nåt att gör igen. Sitter i mitt sketna datarum och mamma poppar popcorn till oss. Det va värst!


Måste lägga upp en liten låt här oxå. Egentligen hatar, VERKLIGEN HATAR, jag denna låt. Men som alla förstår så är den helt underbart underbar när det är lövli McFly som sjunger den. Studio-version och allt.
 
 
 
Kommentarer:

 hon stinker fortfarnde... 
Skrivet av larreew den 02 november, 2007 kl. 23:44 #
 

 Sounds like fun Charlie! 
Skrivet av Nippe den 03 november, 2007 kl. 01:39 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: