lindilus.blogg.se

Att lurva..lr icke lurva

Kategori: Gymnasietiden

Aaaaah!
Nu är jag färdig med en mkt hemlig grej som är mkt hemlig..mohaha!
Så nu när jag är färdig med den extremt hemliga grejen vet jag inte riktigt va jag ska ha för mig. Annisen vill att jag ska hänka på ut.. men asså jag ska åka härifrån halv 7 imorn för att va på tävling med fjärtbarnen imorn och sen efter det ska jag direkt till egen träning. Tror iofs att jag klarar det efter monster-lovet. Är såå sugen på att dansa.. längesen jag va med Anna oxå. Vi brukade kunna lurva runt rätt roligt. Tror nog jag hänkar..fast njaae.. fan va jag hatar gymnastiken. Försvinn ur mit liv!

Mor och far åkte båda två förresten så jag har haft en helt ensammis-dag idag. Har sjungit lika högt som ringmuren i Kina..den du!

Ska jag..ska jag inte?? Åker och invaderar Homis kusins bröllop istället. Mohaha, har svårt att stå emot de 170 kineser som säkert alla är hur snuttiga som helst. Men om jag förstör den tillställningen kan jag aldrig tvinga Homis att kolla på Dirty Dancing..och det vore synd.

Asså jag är grymt taggad inför julen..har feta julkänslorna from time to time så att säga. Tror jag ska börja på min önskelista redan nu faktiskt. Det är nu man tänker på massa saker som man glömmer bort sen när man ska fixa det hela lixom. ÅÅåååh va mysigt! Puss alla gröna och rosa!
 
 
Kommentarer:

 Skulle du ha kommit och wedding crashat så skulle jag defenitivt ha sett dirty dancing. Bara för att du inte kom så tänker jag inte kolla på filmen längre. :P 
Skrivet av Ho-Man den 11 november, 2007 kl. 11:57 #
 

 Vafan säger du lilla minsting?? Jag tjatar bara järnet tills du kollar på den..and u know it! :D 
Skrivet av Linda den 11 november, 2007 kl. 19:47 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: