lindilus.blogg.se

Back to hell!

Kategori: Gymnasietiden

Remember, remember the 5th of November

Jaha ok, då va det dax igen..
Skolan börjar med snuskig Cambridge där en enormt grov människa sätter frukosten i gungning. Sen kommer den härliga håltimmen på 2 tim och 30 min. Every monday! Extra sad idag för vissa då nån lärare tydligen tagit livet av sig. Asså det dör verkligen nån varenda jävla år på den där skolan. Den är feting cursed.

[quote]Nippes djungel-motto:
Ät aldrig innan du söker till Top-Model. :lol:[/quote]

Ska tydligen träna Änglarna själv imorn.. Jag pallar seriöst inte! Ok om jag hade tjänat massive med pengar på det men vafan. Hejhoj låt oss få 40 spänn i timmen för det är verkligen rättvist! NOOOOT!

Nämen, nu ska vi inte vara såna. Får glädja med mig att första veckan efter lovet är helt jävla packad med läxor. Mmmm marabou!
Just ja.. finns tydligen en marabou med non stop. Verkar spännande! Nu har dom iaf äntligen stängt de jävla fönstrerna i skolan så att man inte får lung-baktaluciters-infektioner av 3:e graden. Tack!

Sist men inte minst en liten golden snitch såhär i höstcancern. De 4 vackraste grabsen i världen. Enjoy!

Channing Tatum, Danny Jones, Johnny Depp & Rupert Grint
 
 
 
Kommentarer:

 Vackraste guys med mos i världen, så sant! Undra hur många som håller med.. <3 
Skrivet av Skins den 05 november, 2007 kl. 19:34 #
 

 nååån ståååp, undrar om jag har ngt kvar ^^ 
Skrivet av larreew den 05 november, 2007 kl. 19:37 #
 

 jag håller med ultrus totalus! channing och johnnor; not so much (very sexyful though), men the rest <333 favoriter som har en mkt speciell plats i hjärtat. The Daniels in my life får icke förglömmas heller ;D 
Skrivet av caszn den 06 november, 2007 kl. 00:17 #
 

 du gör mig otroligt avundsjuk; jag vill också plugga i GB! och o-ja, the lads are fit as fuck. jag hade ett tag då jag gillade Channing, not so much anymore though. Johnny har väl alla en liten crush på? jag var också galen i Herr Grint ett tag, älskar hans hår! men Danny, oh dear beloved God, han är verkligen mitt cherry on top. :] 
Skrivet av kas den 30 juni, 2008 kl. 13:22 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: