lindilus.blogg.se

En inblick

Kategori: Gymnasietiden

Tomatröra!!
Gick inte till skolan idag. Är fett med sjuksi i halsen och diverse och va så trött på all skit så jag gav upp dagen. Gick och la mig igen och sov till 2, niiiice. Sen gick jag upp och gluttade i skolkatalogen som kom idag. Vissa faces saknas stort måste jag säga. Jag har även ätit en citron- och kycklingsoppa utan minsta spår av kyckling i. Låt oss säga att det va intressant! Nyss skickade syster yster ett sms och meddelade att Kitty nu går på bio, kan bli ett riktigt mysterium. Framtidsvis ska jag lägga mig nånstans och få hysteriska attacker inför provet imorn. Nu har ni fått en liten inblick i livet som nunna.. tack för ikväll och välkomna tillbaka nästa vecka! Adjö..
 
 
 
Kommentarer:

 duw, varje gång vi inte pallar att ta oss till helvetesbyggnaden är typ alltid the same day = me wasn\\\'t there idag either (a) 
Skrivet av caszn den 12 november, 2007 kl. 15:25 #
 

 Hah va fult.. men duw.. måste inte duw dyka upp every day fortf.??? Läskigt det där med våfflor! 
Skrivet av Linda den 12 november, 2007 kl. 15:30 #
 

 Jag har inte fått någe katalog ju! Katastrof (på katalogen). Förresten skulle jag förmed
la till er "andra flickor" att bion går på sture istället för söder imorgon. Så det så. 
Skrivet av Sannilu den 12 november, 2007 kl. 16:28 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: