lindilus.blogg.se

En lördagis

Kategori: Gymnasietiden

Orka med min far idag.. han är grymt jävla otrevlig mot mamsi. Inte konstigt att jag har fått fel i huvvet och är elak mot henne hela tiden. Han är helt sjukt sur.. skärp dig förfan! Du äger inte världen...ska du ha nån klapp på rumpan på fars dag imorn kanske?? :lol:

Igår va det träning iaf och det va väl kul förutom vissa folk..orka komma och vara dryg! Uuuusch! Gick bra för mig though.. jag ska komma över spökerna i huvvet och lära mig flickis.. ångest! :D
Åkte därefter lökiga som korvar till Mäddus lilla get together. Fluffy va helt crazy med nåt spel och många va rätt luriga i bollen. Vi drog dock hem rätt tidigt till Skinny.

Hade sett fram emot en dag helt själv hemma idag, men nu ruttnade typ mamma på fars humör och ska tydligen inte följa med och fira Ulla. Undrar om pappa åker själv då.. haha..undrar verkligen. Hoppas båda åker så jag får va själv. Hehe!

Skrivs mer later..rivvs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: